***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

הדפסה על קנבס – עיטוף גלריה או שוליים לבנים? כל התשובות כאן

הדפסה על קנבס הפכה להיות אחד התחומים החמים ביותר ולא סתם. זהו מוצר אשר רבים אוהכים ויכול להתאים למגוון רחב של מיקומים ומצבים כאשר הוא כמובן מהווה מתנה מושלמת. במאמר הזה נרצה לגעת דווקא בפרט הנוגע לשוליים של ההדפסה ולעזור לכם להחליט. לפני שנעשה זאת, בואו נעבור ביחד על כמה דגשים ודרישות לגבי הדפסה על קנבס:

  • סוג החומר – קנבס כותנה איכותי יתן תוצאה מרהיבה אשר דומה מאד לציור של ממש. על קנבס כזה ניתן אפילו לצייר או לכתוב באופן מקצועי, זה משהו שנקרא ז'יקלה וגם אותו אנחנו עושים.
  • קנבס סינטטי – יש לנו גם חומרים סינטטים שונים אשר מקנים מראה יותר מבריק להדפסת הקנבס. תוכלו להתייעץ איתנו לגבי סוג החומר וההתאמה שלו. 
  • איכות ההדפסה – במדפסות שלנו נשמרת רזולוציה מאד גבוהה בהדפסה על קנבס. זה אומר שהמדפסת מקדישה יותר זמן לכל יריעה והתוצאה אחידה יותר, יפה יותר ופשוט עושה חשק לתלות על הקיר ולהגיד 'וואו!'.
  • עמידות הצבעים – זהו נושא שלא כל כך מדברים עליו וחבל. בישראל, יש הרבה שמש. השפעתה יכולה להיות קריטית גם לגבי הדפסות אשר נמצאות בתוך הבית. קרני השמש הישירים והעקיפים מכילים כמות רבה של קרינת UV או קרינה אולטרה-סגולה. אנחנו מדפיסים את כל הקנבסים בדיו אשר בהגדרה שלו הוא עמיד לתנאי חוץ. את הקנבסים שלנו ניתן אפילו לנגב בסמרטוט רטוב במידה וזה נדרש.
  • מתיחה איכותית – יש משמעות רבה לנסיון כאשר זה מגיע למתיחת הקנבס על מסגרת העץ. קנבס מתוח יפה יחזיק מעמד לאורך שנים ויהיה נקי מקמטים. 

אכן, זו רשימה מכובדת של דרישות ולא כל מקום יכול לעמוד בהן. אם אתם מחפשים מקום שעומד בכל הדרישות הללו, כאן בחנות הקנבסים שלנו תמצאו בדיוק את זה.

לאחר שהבנו את החשיבות והמאפיינים השונים בייצור קנבס, בואו נגיע לנושא השוליים.

לאחר שתקראו את השורות הבאות, לא תוכלו עוד שלא להבחין בפרט הזה שעושה את כל ההבדל לפעמים. מכיוון שהקנבס מתוח על מסגרת עץ, הוא מקבל עובי אשר מרחיק את מישור ההדפסה מהקיר. זוהי הפאה של המסגרת. יש שתי אפשרויות ביחס לפאה הזו:

  1. עיטוף רגיל או פאה לבנה – כאן אנחנו מייצרים את הקנבס כאילו הוא היה ציור שאמן צייר. כלומר, המסגרות הניצבות נשארות לבנות, ללא הדפסה.
  2. עיטוף גלריה – זוהי האופציה בה אנחנו ממשיכים את ההדפסה כך שהיא עוטפת את כל התמונה, גם בפיאות. 

בעיטוף גלריה, אנחנו מקבלים קנבס שהוא יותר צבעוני ולכן רבים אוהבים אותו יותר. פאות לבנות הן הדרך בה נדפיס אם לא מצויין אחרת בהזמנה. 

בואו נבין באלו מקרים נרצה עיטוף גלריה ובאלו פאות לבנות. הכי טוב שנשתמש בדוגמה.

עיטוף גלריה או פאות לבנות? שיקולים לכאן ולכאן

כאמור, עיטוף גלריה נותן תוצאה צבעונית יותר. הסתכלו על הדוגמה שהכנו – קנבס שהדפסנו לתמונה מטיול ג'יפים נחמד בפריחה באביב. במקרה אחד, השוליים לבנים, במקרה השני ההדפסה ממשיכה אליהם. מי יותר יפה לדעתכם? זה עניין של טעם אבל מעבר לטעם יש עוד גורמים שיכריעו:

  • מסגור – אם אתם מתכוונים למסגר את הקנבס, הרי שלא תרצו להדפיס על השוליים מכיוון שהם יהיו נסתרים. 
  • קולאז' – בקנבס שעשוי מקולאז' של הרבה תמונות קטנות, צריך לבדוק אם העיטוף המוזיאוני לא פוגע מידי באותן תמונות. זה משהו שנוכל לייעץ לגביו באופן פרטני.
  • כיתוב – אותו הדבר לגבי כיתוב על גבי הקנבס. ניתן לעשות קנבס מוזיאוני עם כיתוב בפינה, אבל יש לתכנן זאת באופן נכון.
  • תמונות של פנים או אנשים – לעיתים, אופי התמונה לא מאפשר עיטוף מוזיאוני. זה קורה למשל כאשר יש תמונה בה מצולמים אנשים הקרובים מאד לשוליים. לפעמים השוליים בדיוק יפלו במקום בו מתחיל קו השיער למעלה או יחתכו את היד בתמונה. גם כאן נוכל למצוא פתרונות לכל מקרה לגופו.

עיטוף גלריה יכול להיות אופציה נהדרת בכדי להכניס עוד צבעוניות להדפסה על קנבס. כל זאת בתנאי שההדפס או הגרפיקה מתאימים לכך. נשמח לענות על כל שאלה בנושא ולהדפיס לכם את הקנבס הבא שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)