הדפסה על חולצות

אצלנו ב"עדן חולצות" מתמחים בהדפסות בכל סוגי החולצות ולכל סוגי האירועים.
אז לפני שתסתבך תן לנו לעשות את התהליך פשוט עבורך.
איזה הדפסה על חולצה אתה מחפש?

חולצות מצחיקות

חולצה עם הדפסה מצחיקה are you drunk להזמנת הדפסה על חולצות מצחיקות

חולצות לחתונה

חולצה לחתונה גיסנו מתחתן להזמנת הדפסה על חולצות לחתונה

חולצות מחזור

חולצת מחזור של פעם בחיים להזמנת הדפסה על חולצות מחזור

חולצות לטיול שנתי

חולצה לטיול שנתי למי יש עיניים בגב להזמנת הדפסה על חולצות לטיול שנתי

הדפסת לוגו על חולצות

לוגו על חולצת פוליאסטר להזמנת הדפסת לוגו על חולצות

חולצות עם כיתוב מגניב

חולצה מצחיקה עם הדפסה נשארו לך עוד 2 משאלות להזמנת חולצות עם כיתוב מגניב

חולצות למסיבת רווקים

חולצה עם הדפסה למסיבת רווקים game over getting married להזמנת חולצות למסיבת רווקים

חולצות למסיבת רווקות

חולצה למסיבת רווקות תפסתי אחד להזמנת חולצות למסיבת רווקות

הדפסה על חולצות פולו

הדפסה על חולצת פולו לבנה להזמנת הדפסה על חולצות פולו

חולצות אמריקאיות

הדפסה על חולצה אמריקאית שחורה להזמנת הדפסה על חולצות אמריקאיות

חולצות דרייפיט

הדפסה על דרייפיט לבנה להזמנת הדפסה על חולצות דרייפיט

הדפסה על גופיות

הדפסה על גופיה לבנה להזמנת הדפסה על גופיות

הדפסה על סוויטשירטים

הדפסה על סוויטשירט לבן להזמנת הדפסה על סוויטשירטים

הדפסה על קפוצ'ונים

הדפסה על קפוצון לבן להזמנת הדפסה על קפוצ'ונים

הדפסה על חולצות צווארון וי

חולצה צווארון וי לבנה עם הדפסה אישית להזמנת הדפסה על חולצות צווארון וי

חולצות עם הדפס?

למעשה, חלק משמעותי במיוחד מהחולצות שיצא לכם לקנות או לראות אחרים לובשים הן חולצות עם הדפס. חולצה עם הדפס, כשמה כן היא, היא חולצה שמקושטת בהדפס מיוחד. ההדפסים שנמצאים על החולצות השונות, ביחד עם הגזרה שמאפיינת אותם והצבע שלהן הופכים את החולצות לייחודיות ומלאות בסטייל. ההדפסה על החולצות שאנחנו לובשים עוזרים לנו להביע את עצמנו, את האישיות המיוחדת שלנו ואת הסגנון האופנתי שמאפיין אותנו.

חולצה עם הדפס

המהפכנות של העיצוב האישי

אם עד לפני כמה שנים הייתם יכולים רק לקנות חולצות עם הדפס שמישהו אחר כבר הכין עבורכם, הרי שהיום המצב השתנה. כיום קיימים מפעלים ובתי עסק רבים שמאפשרים לכם להביע את עצמכם באמצעות חולצות שתוכלו לעצב לגמרי לבד! החולצות יהיו מיוחדות בעיצוב שלהן והדבר המגניב באמת הוא שכנראה שלאף אחד אחר חוץ מכם יהיה את אותו העיצוב. תהליך ההדפסה הוא פשוט במיוחד ועורך מספר דקות ונעשה בטכניקות מגוונות בינהן הדפסה דיגיטלית והדפסה באמצעות דפי טרנספר.

איך בוחרים את העיצוב?

האפשרויות הקיימות בעולם ההדפסים הן כמעט לא נגמרות. כשמדובר בהדפסה על חולצות, על החולצה שלכם תוכלו להדפיס משפט מרגש או מצחיק, תמונה של נוף יפה ואפילו תמונה של עצמכם או של קרוב משפחה. אז איך בכלל בוחרים את העיצוב הנכון?

1. חשבו על הסגנון האופנתי שלכם

לפני שאתם מתחילים לחשוב על האפשרויות שעומדות בפניכם, חשוב שתקדישו מחשבה לסגנון האופנתי שמאפיין אתכם – האם אתם אוהבים להתהדר בלבוש אלגנטי ופשוט? אתם מעדיפים אולי דווקא ביגוד צעקני שמושך תשומת לב? אולי אתם לא אוהבים בכלל תמונות על החולצות שלכם אלא כיתובים פשוטים? בסופו של דבר, ההדפס אמור להביע את הסגנון האופנתי שלכם וכמובן, גם את האישיות המיוחדת שלכם. תוכלו להחליט להמשיך ולזרום עם הסגנון האופנתי שלכם ואפילו – לצאת מאזור הנוחות. מרגישים אמיצים היום?

2. מה אתם אוהבים לעשות?

רעיון מיוחד יהיה לקשר את ההדפס על החולצה שלכם לתחומי העניין שלכם. אתם ספורטיביים? בחרו בהדפס של כדורסל! אוהבים ציורים אומנותיים? תוכלו לבחור בציור אלגנטי שהכנתם או ציור של האומן האהוב עליכם. ההדפס בו תבחרו יכול להביע את תחומי העניין שלכם ואת הדברים שאתם אוהבים לעשות. תוכלו לבחור בהדפס של ציטוט יפה שמעורר בכם השראה, תמונה של האלבום האהוב עליכם, סצנה מסרט שתמיד מפילה אתכם מצחוק ולמעשה כל דבר אחר. כמה רעיונות מגניבים שעלו לנו לראש:

הסצנה המפורסמת מספרות זולה:

חולצה מודפסת-1

ציור מגניב של ואן גוך:

חולצה מודפסת-2

ציטוט מעורר השראה:

חולצה מודפסת-3

3. במה אתם מאמינים?

באמצעות הבגדים שלנו, נוכל כמובן גם להביע את האמונות האישיות שלנו. אנחנו לא מדברים בהכרח על אמונות דתיות, אלא על אג'נדות שמלוות אתכם ביומיום שגורמות לכם לפעול ומשכנעות אתכם להמשיך ולהתקדם בדרך הנכונה ביותר עבורכם. חולצה עם הדפס זאת דרך מצוינת להפיץ את הבשורה ולעורר השראה באנשים שסובבים אתכם. יכול להיות מדובר בציטוט מפואר של מהטמה גנדי שיסקרן את כולם, ראשי תיבות של אמירה שאתם אומרים לעצמכם שאף אחד לא יוכל לפענח או אפילו ציור עם משמעות סמלית עבורכם.

למי נביא את החולצות?

אחרי שהבנתם אלו שיקולים צריכים להנחות אתכם בבחירת עיצוב החולצה, עכשיו נוכל לגלות לכם שאת החולצה המודפסת בעיצוב אישי תוכלו להביא גם לאנשים הקרובים אליכם בתור מתנה. אז למי נוכל להביא חולצה?

חולצה מודפסת לבן או בת זוג

לכבוד יום האהבה, יום הולדת או כל מאורע חגיגי אחר שיגיע, תוכלו להביא לנפש התאומה שלכם חולצה בעיצוב אישי. על החולצה תוכלו לשים תמונה או ציטוט שנוגעים לקשר המיוחד שלכם או לחילופין, הדפס שקשור לאישיות המיוחדת של האדם הקרוב אליכם בפני עצמו.

חולצה מודפסת לבן זוג ולבת זוג

חולצה מודפסת לאחד ההורים

חולצה עם הדפס ייחודי זאת דרך מצוינת להביע את האהבה הרבה שאנחנו רוחשים להורים שלנו. על החולצה תוכלו לשים ציטוט שנוגע לשיטת ההורות המיוחדת שלהם, משפט או בדיחה שאתם נוהגים לומר אחד לשני ואפילו ציור מקסים שישמח אותם ללבוש ביומיום.

חולצה מודפסת לאבא

חולצה מודפסת למשפחה המורחבת

לכבוד אירוע חגיגי או סתם סעודה משפחתית טיפוסית, תוכלו להוציא חולצה למשפחה המורחבת שלכם. על החולצה תוכלו לשים תמונה של כל בני המשפחה, לקשט את החולצה בתפזורת עם שמות הקרובים ואפילו לשים ציטוט מרגש שיעשה למשפחה שמח.

חולצה מודפסת לאח

חולצה מודפסת לילדים

לכבוד יום ההולדת של הקטן, תוכלו להביא לו חולצה מקסימה ליום ההולדת. החולצה יכולה לגעת בתחומי העניין שלו, הקשר האוהב והחם שיש לכם איתו ואפילו בחיית המחמד הביתית האהובה עליו.

לא תמיד קל לבחור את העיצוב המושלם לאנשים הקרובים אלינו. בבחירת העיצוב חשוב שתחשבו על החוויות המשותפות שהיו לכם ביחד איתם, על הדברים שמייחדים את הקשר שלכם ועל הדברים שהופכים אותם לכל כך מיוחדים עבורכם מבין כל האנשים האחרים שאתם מכירים. תוכלו לעבור על תמונות ישנות, לחשוב על שיחות שהיו לכם ואפילו לבחון את ההתכתבויות שלכם בוואצאפ. תתייעצו עם חברים, תיקחו לכם כמה ימים לחשוב – אל תוותרו עד שתגיעו לעיצוב המושלם.

באיזה אירועים נוכל להביא חולצה מודפסת בעיצוב אישי?

כשאנחנו מדברים על חולצה עם הדפס בעיצוב אישי, יכול להיות מדובר בשני סוגים של מתנות למאורע מיוחד – חולצה אישית לאדם הקרוב, או כמות גדולה של חולצות שיתאימו לכלל המשתתפים במאורע. בשביל לעשות קצת סדר, ריכזנו עבורכם חלק קטן מהאירועים בהם תוכלו להביא חולצה עם הדפס מיוחד במתנה.

הדפסה על חולצה ליום הולדת

לכבוד יום ההולדת של החבר הכי טוב שלנו, אחד מקרובי המשפחה, בן הזוג או אחד ההורים – נוכל להביא חולצה עם הדפס מיוחד. בחולצה נוכל להביע את האהבה הרבה שאנחנו רוחשים לאותו האדם ואת הייחודיות של הקשר שבנינו איתו. אפשרות נוספת כמובן, במידה ואתה הוא בעל השמחה היא להוציא חולצה משותפת לכל המשתתפים בחגיגת יום ההולדת שלך.

חולצה מודפסת ליום הולדת

הדפסה על חולצה לחתונה

חולצה שנביא לכבוד חתונה של חבר אהוב או קרוב משפחה צריכה לגעת בנקודה המיוחדת בחיים אליה הגיע. נוכל לשים על החולצה ציטוט מצחיק, הדפס מיוחד או תמונה מרגשת שתוכל לעשות לו הרבה שמח על הלב. במידה ואתה בעל השמחה – תוכל להחליט כמובן גם להוציא חולצה חגיגית למאורע כלל המשתתפים בחגיגות.

חולצה מודפסת לחתונה

הדפסה על חולצה ליום האהבה

לכבוד יום האהבה, תוכל להביא לבת הזוג האהובה שלך חולצה יפה שתביא לידי ביטוי את הקשר המיוחד שלכם, או את הדברים שמייחדים אותה מבין כל האנשים האחרים בחיים שלך. על החולצה תוכל להדפיס ציטוט יפה, תמונה של ציור שהיא פעם הכינה או כל דבר אחר שלדעתך יכול לעשות לה שמח על הלב.

חולצה מודפסת ליום האהבה

הדפסה על חולצה לטיול שנתי

אין דבר שהופך טיול שנתי לחגיגי יותר מאשר חולצות כיתתיות לטיול השנתי. בחולצה תוכלו לשים ציטוט מיוחד שנוגע לכיתה האהובה שלכם, את שמות תלמידי הכיתה או הכינויים שלהם ולקשט אותה עם גלופה מגניבה שעולה לכם לראש. תוכלו כמובן להיעזר בספונסר שיעזור לכם בהוצאות.

חולצה מודפסת לטיול שנתי

הדפסה על חולצה לבר מצווה

במידה ואתה חוגג בר מצווה, תוכל להחליט להוציא חולצה מגניבה לאירוע. בחולצה תוכל לשים את תאריך האירוע, להתייחס למעמד המיוחד או לקשט אותה באיזה בדיחה שתצחיק את כל המשתתפים.

חולצה מודפסת לבר מצווה-1

כמובן שישנם עוד המון אירועים שלכבודם יהיה שווה להזמין הדפסה על חולצות, כמו לדוגמא חולצות למסיבת רווקות או חולצות מחזור לכבוד סיום כיתה י"ב לכל השכבה, אבל כבר תפסתם את הרעיון.

יש לכם ראש עסקי?

חולצות יכולות כמובן להתאים כמתנה לעצמנו או לאנשים שקרובים אלינו אבל אפשרות מגניבה לא פחות היא להפוך את זה לעסק של ממש. במידה ויש לכם רעיונות מיוחדים לעיצוב מגניב לחולצות, חידוש אופנתי שאף אחד לא חשב עליו לפניכם או כל הברקה אחרת – תוכלו ליצור איתנו קשר ונדאג לשיתוף פעולה מעניין.

רק נשאר לכם לבחור!

כשמדובר בעיצוב חולצות, קיים מגוון אדיר של אפשרויות עיצוביות. עכשיו כשאתם מכירים קצת יותר את עולם ההדפסה, אתם בשלים להתחיל ולחשוב על העיצוב המושלם לחולצה שלכם. אחרי שתבחרו אותו תדברו איתנו – ואנחנו כבר נדאג לשאר. מאחלים לכם הרבה בהצלחה!

למעבר לחנות החולצות המודפסות