הדפסה על בדים וטקסטיל

בזכות הטכנולוגיה שהולכת וצוברת תאוצה, הדפסה על בדים וטקסטיל זהו תחום
רב שימושי שניתן ליצור באמצעותו מגוון רחב של מוצרים ומתנות ממותגות.
אז איזו הדפסה בדיוק אתם מחפשים?

הדפסה על סינרים וציוד למטבח

סינר כותנה למבוגר צבע כחול עם כיתוב אישי

הדפסה על ציוד לרכב

כיסוי למשענת ראש לרכב עם הדפסה אישית

הדפסה על בגדי תינוקות

בגד גוף קצר לתינוק עם הדפסה אישית-2

רגע, מה זה טקסטיל?

המונח טקסטיל מתייחס לכל המוצרים שעשויים מחוטים או סיבים, מלאכותיים או סינטטיים כאחד. תעשיית הטקסטיל משמשת כיום ליצירת מוצרים רבים בינהם מצעים, וילונות, חולצות וסריגים. את הטקסטיל בעבר היו מייצרים באופן ידני, אך הייצור שלו נעשה בעידן המודרני באמצעות מכונות ומפעלי ענק מתקדמים במיוחד.

אמנם בזמן ייצור הבדים, ניתן להשפיע על הדרך שבה המוצרים נראים – הצבע, סוג הדפוסים שנראים על הבד וסוג החומר – אך במקרים רבים, התוצרים הם חלקים ודי גנריים, על מנת לאפשר לאלה הקונים את הבד לעצב אותו בכל שתעלה להם על הדעת. הדפסה על טקסטיל מאפשרת לאדם הבודד, או לחברה גדולה ומשגשגת לקחת בד פשוט ולהפוך אותו למקורי, ייחודי ונעים לצפייה. יכול להיות מדובר בהדפסה של צבעים, פסים, תמונות, משפטים ואפילו לוגואים של חברות. הכל כתלות ברצונו של הלקוח.

הדפסה על טקסטיל

מה אפשר ליצור באמצעות הדפסה על בדים?

עולם הטקסטיל הוא אדיר ובמידה ומשקיעים את מידת המחשבה הנדרשת, אפשר להגיע לתוצאות יפות במיוחד. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה רעיונות לדברים שניתן ליצור באמצעות הדפסה על בדים.

1. תיקים אופנתיים במיוחד

באמצעות הדפסה על טקסטיל תוכלו ליצור תיקים אופנתיים במיוחד ולהביא כל רעיון עיצובי שעלה לכם לראש לכדי מציאות. יכול להיות מדובר בתיק עם הדפס מצחיק, ציטוט מעורר השראה ואפילו תיק עם תמונה של קרובי המשפחה האהובים שלכם. את התיק תוכלו לשמור לעצמכם – או כמובן להביא לכל אדם אחר במתנה.

הדפסה על בדים וכותנה הדפסה על טקסטיל-1

2. סינרים מגניבים

כיף לבשל עם סינר שבחרנו בעצמנו, על זה אין ספק – אבל מה אם הייתה ניתנת לכם האפשרות לעצב את הסינר המושלם? עד לא מזמן, היה מדובר ברעיון כמעט לא מציאותי. אבל כיום, כל אחד מסוגל לעצב סינר אופנתי ומיוחד. על הסינר תוכלו לשים כיתוב מצחיק, תמונה של מנות אהובות או לעצב אותו באמצעות הדפס מקורי שעולה לכם ראש. כך בכל פעם שתיכנסו למטבח ותתחילו לעבוד, תהנו מלבוש מגניב במיוחד.

3. בגדי תינוקות

אין ספק שבגדי תינוקות זה אחד הדברים הכי חמודים שקיימים כיום בעולם. הם קטנים, תמימים והופכים את התינוקות שלנו למקסימים עוד יותר. באמצעות הדפסה על טקסטיל תוכלו כיום לעצב ביגוד לתינוק החמוד שלכם ולהוסיף ללוק היומיומי שלו הרבה סטייל כבר בגיל הזה! תוכלו לעצב את הבגדים עם דפוסים מתוחכמים, להוסיף להם משפט שיצחיק את הקרובים אליו או לקשט אותם עם תמונה של המשפחה.

הדפסה על בדים וכותנה הדפסה על טקסטיל-3

4. מניפות

מניפות הן אמנם אמצעי מעט מיושן, אבל בימי קיץ חמים ברגעים בהם אנחנו מחוץ לבית ורחוקים מאוד מהמזגן – הן יכולות בהחלט להיות מועילות. את המניפה שלכם תוכלו לקשט עם כיתוב משעשע שנוגע למזג האוויר החם, תמונה חמודה שיכולה לעשות לכם שמח בשעות החום או אפילו תמונה של חיית המחמד האהובה שלכם – הכל תלוי ברעיונות שיעלו לכם לראש!

5. מגבות

המגבות שלנו הם אחד האביזרים הכי שימושיים שלנו ואנחנו משתמשים בהם באופן יומיומי. הן עוזרות לנו להתעטף ולהרגיש קצת יותר מוגנים לאחר המקלחת הנעימה שלקחנו. באמצעות הדפסה על מגבת תוכלו ליצור מגבת ייחודית משלכם, או להעניק אחת כזאת לאדם שקרוב לליבכם. על המגבת תוכלו לשים את השם של האדם הקרוב, או אפילו לעצב אותה באמצעות תמונה מיוחדת. אז במה תבחרו?

הדפסה על בדים וכותנה הדפסה על טקסטיל-4

6. מצעים ביתיים ונעימים

את המצעים הפשוטים שיש ברשתות כלי הבית הגדולות כולנו יכולים להשיג. מדובר במצעים בעלי עיצוב נעים אבל לא פעם, הם חסרי ייחודיות ונותנים לנו תחושה בנאלית. אם עד לא מזמן נאלצנו להתפשר על מצעים שמישהו תכנן עבורנו מראש, הרי שהיום המצב השתנה – באמצעות הדפסה על טקסטיל ניתן ליצור מצעים בייתים וכייפים שיעניקו לחדר השינה שלכם נופח מיוחד.

הדפסה על בדים וכותנה הדפסה על טקסטיל-5

7. לבוש אופנתי ומיוחד

בין אם אתם חברה גדולה שמחפשת להשיק את ליין הביגוד הבא שלה ובין אם יש לך רעיון מגניב לחולצה – הדפסה על טקסטיל יכולה לעזור לכם להפוך חלום למציאות! על החולצות תוכלו להדפיס תמונות, ציורים, משפטים ודפוסים ובכך להפוך אותן למיוחדות הרבה יותר. את החולצות תוכלו ללבוש, להביא במתנה למישהו אחר ואפילו – למכור. אם אתם מעצבים חובבים, לא הגיע הזמן אולי להפוך את החלום הקטן שלכם למשהו גדול יותר? קחו את הצעד הגדול הראשון!

הדפסה על בדים וכותנה הדפסה על טקסטיל-6

8. דגלים גדולים

דגלים עוזרים לנו להעביר מסר. בין אם מדובר בדגל של מדינה מסוימת, מפלגה או עמותה – מדובר באמצעי ויזואלי שעוזר לארגון לתת רושם, לתפוס לאנשים את העין ולעורר עניין ושיח. יכול להיות מדובר בדגל עם לוגו של החברה שלכם, דגל עם סלוגן הארגון שלכם או כל רעיון אחר שיעלה לכם לראש. את הדגלים תוכלו למקם בכניסה לארגון, לשים לצד המתחם שלכם באירוע מקצועי חגיגי או בכל מקום אחר שתרצו.

מי יפנה להדפסה על טקסטיל?

1. חברות גדולות

חברות הייטק, משרדי עורכי דין ומסעדות מצליחות יכולים לפנות אלינו בבקשה להוציא דגלים שיווקיים. את אלה יוכלו לתלות במשרדים, בכניסה לבית העסק או בכל מקום אחר שיעלה להם על הדעת. בנוסף, בתי העסק יבקשו מאיתנו לפעמים לדאוג עבורם למדים לעובדים על בסיס עיצוב מסוים שיעבירו לנו מראש. את התוצר כמובן יקבלו כמה שיותר מהר וייהנו בהקדם מתלבושת מקצועית ומרשימה.

2. מעצבי אופנה

חברות הייטק, משרדי עורכי דין ומסעדות מצליחות יכולים לפנות אלינו בבקשה להוציא דגלים שיווקיים. את אלה יוכלו לתלות במשרדים, בכניסה לבית העסק או בכל מקום אחר שיעלה להם על הדעת. בנוסף, בתי העסק יבקשו מאיתנו לפעמים לדאוג עבורם למדים לעובדים על בסיס עיצוב מסוים שיעבירו לנו מראש. את התוצר כמובן יקבלו כמה שיותר מהר וייהנו בהקדם מתלבושת מקצועית ומרשימה.

3. קבוצות חברים

לכבוד טיול שנתי בבית הספר, בר מצווה של הבן דוד הקטן, חתונה של החברה הכי טובה או כל אירוע חגיגי אחר ניתן לפנות למפעל שידאג להדפיס עבורכם על חולצות, כובעים או כל פריט ביגוד אחר בו תבחרו. תוכלו כמובן להיעזר בספונסר לצמצום העלויות במידה ותבחרו בכך.

4. האדם הפשוט

במידה ואתה אדם פשוט עם חזון גדול – גם אתה יכול לפנות להדפסה על טקסטיל. הדפסה על טקסטיל היא לא פעילות מורכבת או יקרה במיוחד ולכן גם אדם פרטי יכול לפנות להדפסה. חשבו על רעיון מיוחד, תפתחו אותו אצלכם בראש ותפנו אלינו!

אז איך מדפיסים על בדים וטקסטיל?

על מנת ליצור הדפסה על טקסטיל ברמה גבוהה נדרשים ידע, ניסיון, מסירות ומקצועיות. חשוב בבחירת המקום לעבור על ביקורות של לקוחות קודמים, לבדוק מהי עלות ההדפסה ולברר מהי תקופת האספקה. כיום קיימות מספר שיטות להדפסה על טקסטיל. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן השיטות הנפוצות ביותר.

1. דפי טרנספר

אחת השיטות הנפוצות ביותר להדפסה על טקסטיל היא באמצעות שימוש בדפי טרנספר. על הדפים יופיע ההדפס הרצוי ובאמצעות מכבש ניתן יהיה לצרוב את הדפוס על הבד המיועד. השיטה נפוצה כיום להדפסה על חולצות בשל הפשטות של התהליך.

2. הדפסה דיגיטלית

מדובר בשיטה היוקרתית ביותר מבין השיטות. באמצעות תוכנת מחשב, נעשה קשר עם מכונת הדפסה דיגיטלית שמבצעת את ההדפסה על הבד. השיטה מזכירה כמובן, את ההדפסה שאנחנו מכירים על דפי נייר.

3. הדפסת משי

ההדפסה הישנה ביותר והכי מוכרת היא שיטת הדפסת המשי. בשיטה נעזרים בשבלונות או גלופות והיא נעשית באמצעות מדפסת לייזר שמבודדת כל צבע בפני עצמו. לאחר שכל הצבעים יודפסו – הלוגו יוצג במלואו.

אז החלטתם לבצע הדפסה על בדים - למה להזמין דווקא מאיתנו?

איכות

אנחנו מתחייבים לספק ללקוחות שלנו תוצרים ברמה גבוהה ואיכותית ולענות על כל צורך שיעלה. נערב אתכם בתהליך ההדפסה, נעדכן אתכם בסטטוס העבודה וכמובן נדאג לשתף אתכם בכל תהייה שתעלה לנו במהלך הדרך.

מהירות

אנחנו מודעים לקושי כיום למצוא עסקי הדפסה שיהיו מוכנים לדאוג להדפסה מהירה של כמות מוצרים גדולה. אנחנו מתחייבים לתת ללקוחות שלנו מענה תוך שישים דקות מרגע הפנייה ולדאוג לייצור מהיר של המוצר המבוקש בהתאם לדד ליין שיציבו בפנינו ויכולות ההדפסה האישיות שלנו.

מחיר

אנחנו מאמינים שמחיר אטרקטיבי לא רק אטרקטיבי ללקוחות אלא גם עבורנו. עבודה טובה לצד מחיר הוגן יכולה בסופו של דבר רק להועיל לשני הצדדים. אנחנו מתחייבים להציע לכם מחירים הוגנים שיתאמו את התוצרים האיכותיים שנביא לכם.

מגוון

יכולות ההדפסה שלנו נפרסות על מגוון מוצרים איכותיים שונים תוך שימוש בסוגי בדים שונים ומגוונים. אלה מאפשרים לנו לעומת עסקים רבים אחרים להגשים את החלומות שלכם בקלות ולדאוג לכך שתהיו מרוצים.