הדפסה על מצעים

אם חשבתם להביא מתנה אינטימית לאדם קרוב או למתג מצעים,
תוכלו לעשות זאת באמצעות הדפסה על מצעים בדרכים שונות.
לפניכם מספר דרכים לבצע הדפסה על מצעים.

הדפסה על כריות שינה גדולות

כרית שינה גדולה עם הדפסה מר וגברת לב גדול

הדפסה על כריות נוי קטנות

כרית הקסם עם תמונה צבע זהב

על החשיבות של המצעים

המיטה שלנו היא המקום הכי קדוש בבית שלנו. אנחנו ישנים בה, קוראים בה וחולקים אותה עם בן או בת הזוג האהובים עלינו. מצחיק לומר, אבל אנחנו מבלים כשליש מהזמן שלנו בעולם בתוך המיטה שלנו ונהנים בה מחלומות רחוקים שממלאים אותנו בנחת ומכינים אותנו ליום החדש הבא. המצעים שאנחנו מתעטפים בהם בלילה הם הדבר האחרון שאנחנו רואים ומרגישים במהלך היום מה שהופך אותם לחשובים במיוחד. המגע שלהם, האיכות הגבוהה שלהם והעיצוב האופנתי שמאפיין אותם, הופכם אותם למיוחדים במינם ואותנו למוכנים לשנת לילה עמוקה.

הדפסה על מצעים בעיצוב אישי

למה לעשות הדפסה על מצעים?

אין ספק שלמצעים שלנו יש חשיבות עליונה כשזה נוגע לשינה שלנו. הם יעזרו לנו להירגע ולהתמלא בנחת לפני שאנחנו סוגרים את העיניים ולהנות מדקות הערות האחרונות שלנו בכל יום. עד העבר הלא כל כך רחוק היינו יכולים לבחור את ההדפס של המצעים שלנו מתוך מגוון מצומצם למדיי ולפעמים אפילו משעמם שמעצבים כבר הכינו עבורנו. אבל כיום המצב קצת שונה – באמצעות עיצוב אישי, תוכלו לעצב את המצעים שלכם בכל דרך שתעלה לכם לראש. אז למה לעצב את המצעים שלנו בעצמנו?

1. נרגיש קצת יותר בבית

עיצוב אישי וייחודי של המצעים האהובים שלנו יכול לגרום לנו להרגיש קצת יותר בבית. דרך ההדפסה על המצעים תוכלו להביע את הסגנון האישי שלכם, את האופי הייחודי שמאפיין אתכם, את תחומי העניין שלכם ואפילו את חיית המחמד האהובה עליכם. באמצעות העיצוב המושלם תוכלו להנות מסט מצעים שיהפוך את המיטה שלכם לנעימה יותר, חמימה ובעיקר – ביתית.

2. נשמור על ייחודיות

לעומת סט גנרי של מצעים שתוכלו למצוא בכל רשת כלי בית מפוארת, כשמדובר במצעים עם תמונה וכיתוב בעיצוב אישי – כנראה שלאף אחד אחר לא יהיה את העיצוב המיוחד שלכם. מצעים בעיצוב אישי יוסיפו נופח מיוחד בחדר ויוכלו לעזור לכם להביע את האישיות שלכם קצת יותר טוב. בדומה לתמונה יפה או ציור מקסים שציירתם ותליתם בחדר – מצעים מיוחדים נותנים לכם דרך נוספת להיות קצת יותר עצמכם בחדר האהוב שלכם.

3. ניצור מוצר שילווה אותנו לאורך זמן

סט מצעים איכותי הוא מוצר שמלווה אותנו לאורך זמן. המצעים עם ההדפס האישי ילוו אתכם ביומיום ויהיו הדבר הראשון שתראו כשתקומו בבוקר וכשתלכו לישון. במידה ותשקיעו ותיצרו את הסט המושלם – יהיה מדובר במוצר שישפר את איכות החיים שלכם להרבה זמן.

4. נעשה שמח לאדם קרוב

סט מצעים יכול לעשות הרבה שמח על הלב לא רק לנו, אלא גם לאדם קרוב שאנחנו אוהבים. דרך ההיכרות האישית שלכם עם האנשים הקרובים אליכם תוכלו לעצב את המצעים בדרך הטובה ביותר ולעשות להם הרבה שמח באמצעות מוצר ייחודי, אישי ומרגש.

איזה אפשרויות יש?

כשמדובר בעיצוב אישי של מצעים האפשרויות שעומדות ברשותכם הן כמעט לא נגמרות! על המצעים תוכלו להדפיס משפטים, תמונות וציורים או לקשר אותם בעיטורים מיוחדים. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן כמה אפשרויות שלדעתנו שווה לקחת בחשבון:

1. שימו משפט מעורר השראה

כיוון שהמצעים שלכם מלווים אתכם בכל בוקר וערב, יכול להיות נחמד לשים בהם ציטוט מיוחד. הציטוט יכול לגעת בחשיבות של השינה והצורך לנוח ולהירגע, ביופיו של הירח והלילה או בכל דבר אחר שעולה לכם לראש!

הדפסה על מצעים-1

2. תקשטו את הסט עם הכלבלב האהוב

אם אתם מאוהבים בכלבלב המקסים שלכם ורוצים לחלום עליו גם בלילה – תוכלו לקשט את סט המצעים המיוחד שלכם בתמונות שוברות מצחוק שלו. יכול להיות מדובר בזוג ציפיות יפה עם תמונה חמודה שלו מוציא לשון, או בתמונות רבות פזורות של הכלב האהוב שלכם על ציפת המיטה הזוגית שלכם.

הדפסה על מצעים-2

3. תבחרו בעיצוב אלגנטי

אם אתם רוצים שחדר השינה שלכם יהיה מהודר ונעים, תוכלו לבחור בעיצוב קלאסי. תוכלו לעצב את המצעים שלכם באמצעות פסים, מנדלות יפהפיות, פרחים מקסימים או כל רעיון אחר שיעלה לכם לראש. תוכלו לשלוח לנו תמונות של עיטורים שציירתם לבד או של רעיונות מגניבים שמצאתם ברחבי האינטרנט – תהיו יצירתיים!

הדפסה על מצעים-3

למי נביא מצעים עם הדפס?

מצעים עם הדפס אישי זאת מתנה מיוחדת במינה שיכולה לעשות הרבה שמח על הלב לאנשים הקרובים אליכם. הבעיה היא, שלא תמיד פשוט למצוא את העיצוב הנכון לאנשים שאנחנו אוהבים. בשביל לעשות לכם קצת סדר – ריכזנו עבורכם את המדריך המקוצר להתאמת סט המצעים המושלם לאנשים הקרובים אליכם.

1. לילד האהוב שלכם – מצעי גיבורי על

אם הילד שלכם לא מפסיק לדבר על סופרמן, חולה על ספיידרמן או מעריץ דמות מצחיקה מסרט ילדים שהוא אוהב – יכול להיות מגניב להביא לו ליום ההולדת סט מצעים מיוחד עם הדמות הנערצת. תוכלו לקשט את הציפיות בתמונה גדולה ומפוארת של הדמות הנערצת, או לשלב בסדין והציפה דמויות מגוונות שונות מהסדרות האהובות עליו. כך יוכל לקבל השראה מהדמויות הנערצות עליו לפני ששוקע לחלומות.

הדפסה על מצעים-4

2. לבת הזוג המקסימה – מצעים פרחוניים ועדינים

לבת הזוג האהובה שלך תוכל לתת סט מצעים שיביע את האישיות שלה. אם היא אופטימית, עדינה ואלגנטית – תוכל להביא לה מצעים פרחוניים עדינים שיביעו את האישיות הכובשת והייחודית שלה. תוכל לבחור בגווני סגול מסתוריים, גוונים אדומים מעט יותר סוערים או בצבעים נטרליים כמו כחול או ירוק – הכל כתלות בהיכרות שלך איתה.

הדפסה על מצעים-5

3. לחברה הילדותית – מצעים מצחיקים וחמודים

את החברה הילדותית והאהובה שלך תוכלי לפנק במצעים מיוחדים וחמודים. המצעים יכולים להיות מלאים בלבבות מקסימים, פרחים ילדותיים או פרפרים. סט המצעים שתביאי לה יעשה לה הרבה שמח על הלב וימלא אותה ברגשות חיוביים לפני שתשקע בשינה עמוקה.

הדפסה על מצעים-6

אחרי שתבחרו את הרעיון המושלם לעיצוב סט המצעים לאדם האהוב עליכם, אנחנו ממליצים לכם לכתוב ברכה מרגשת אותה תוכלו לצרף למתנה המקסימה. בברכה תוכלו להתייחס לקשר שלכם עם האדם הקרוב ולתהליך שעברתם בשנות ההיכרות שלכם, בייחודיות של אותו האדם האהוב ולסיבה שגרמה לכם לבחור דווקא בעיצוב הזה. את הסט תוכלו להביא בחגיגות יום ההולדת בסעודה נעימה בבית קפה, בפיקניק כיפי בחוף הים או בבילוי רגוע ושלו בבית – הכל כתלות בהיכרות שלכם עם אותו האדם ובדברים שעושים לו שמח.

איך מחליפים לעזאזל ציפה?

אחרי שמצאתם את סט המצעים המושלם שלכם, כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק להחליף את הסט הקודם – אבל איך לעזאזל עושים את זה?! חברת מצעי יורקשייר החליטה לפרסם לא מזמן דרך מתוחכמת במיוחד להחלפת הציפה. השיטה כוללת גלגול של שמיכה ביחד עם הציפה וחוסכת הרבה מאוד עבודה. מוזמנים לצפות במדריך המיוחד הבא ולשדרג את יכולות החלפת המצעים שלכם!

רק נשאר לבחור את הסט המושלם!

עכשיו כשאתם מכירים יותר מקרוב את עולם ההדפסות על מצעים, אתם יותר בשלים להתחיל ולעצב בעצמכם את הסט המושלם עבורכם. אחרי שתעלו על הרעיון הטוב ביותר, תוכלו לדבר איתנו – ואנחנו כבר נדאג לשאר. שיהיה לכם הרבה בהצלחה!