***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

רעיונות לחולצות לסיום קורס מכים

מאורע חגיגי במיוחד

סיום קורס מכים הוא מאורע חגיגי במיוחד – אחרי טירונות ארוכה והכשרה ארוכה עוד יותר, מלאה בתלאות וקשיים – סוף סוף אתם מתחילים דרך חדשה. המכים הם ללא ספק אחת הדמויות המשמעותיות ביותר בתקופת השירות של חייל מסיבה פשוטה אחת – מדובר בדמות הסמכותית הראשונה איתה החייל נפגש וכיוצא בזאת, באחת בעלת השפעה רבה על האופן שבו הוא תופס את המסגרת ואת עצמו בתוכה.

הדפסה על חולצות לסיום קורס מכים

אחרי שעברתם את ההכשרה הארוכה אתם מוכנים להתחיל לפקד ולהשפיע, אבל לפני זה מגיע לכם קצת לחגוג. לכבוד המאורע החגיגי תוכלו להוציא חולצות מגניבות שישארו לכם למזכרת, אבל הבעיה היא שרעיונות לחולצות לסיום קורס מכים קשה למצוא. בשביל לעזור לכם בתהליך העיצוב המורכב, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות לחולצות לסיום קורס מכים. מוכנים?

תדברו על פיקוד

אם אתם מתרגשים כשמדברים איתכם על פיקוד, נהנים מתחושת ההגשמה העצמית שנלוות לה ומעוניינים לזכור את התהליך שעברתם עוד הרבה זמן – תוכלו לקשט את חולצת קורס המכים שלכם בציטוט שנוגע לפיקוד ומנהיגות. יכול להיות מדובר בציטוט של דן חלוץ, בן גוריון ואפילו נפוליאון – הכל תלוי בכם.

תיגעו בחוויות אישיות

אם הצוות שלכם מגובש במיוחד, תוכלו להעביר בחולצה שלכם את החוויות המשותפות שעברתם ביחד. החולצה שלכם יכולה לגעת בתנאי השטח הקשים שהיו לכם במהלך ההכשרה, בקשיים שליוו אתכם לאורך הדרך ובאישיות המיוחדת של הצוות שלכם שעזר לכולכם לעבור את ההכשרה על הצד הטוב ביותר. את אלה תוכלו להעביר באמצעות ציור, ציטוט או אמירה של אחד מהחיילים.

קשטו בבדיחה אישית

אם יש לצוות שלכם הומור משותף, תוכלו כמובן לקשט את החולצה הצוותית שלכם בבדיחה או ציטוט משעשע של אחד החיילים. כך תוכלו לזכור את החוויות שלכם וההומור שעזר לכם לעבור את הקשיים לעוד הרבה מאוד שנים.

אז איך מעצבים?

בעיצוב חולצות סיום קורס המכים שלכם חשוב שתיקחו בחשבון את הדברים שהופכים את הצוות שלכם לכל כך מיוחד – יכול להיות מדובר בהלך רוח מיוחד, בהומור משובח או באופי ספרטני ובלתי מתפשר. חולצת סיום קורס מכים טובה תהיה בסופו של דבר כזו שמביעה את האישיות של הצוות שלכם באופן הטוב ביותר.

רק נשאר להזמין
אצלנו בעדן חולצות תוכלו לעצב את חולצות סיום קורס המכים שלכם עם כל רעיון שעולה לכם לראש מבלי לצאת מהבסיס! כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחשוב על הרעיון המושלם, לעצב את החולצה שלכם באתר שלנו, להשלים את פרטי ההזמנה ולחכות שהחולצה תגיע. שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)