***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

רעיונות לחולצה לסיום לקורס קצינים

אירוע חגיגי ומיוחד!
בין אם מדובר בסיום קורס קצינים של בן הזוג, החברה או אחד הילדים – מדובר תמיד באירוע חגיגי ומרגש במיוחד שמסמל את תחילתה של תקופה חדשה בחיי החייל הקרוב אליכם. אנשים שיוצאים לקורס קצינים הם אנשים שאפתניים, בעלי רצון כנה להביא לשינוי, כאלה שלא מתפשרים על פחות ממושלם. זאת ההזדמנות שלכם בתור האנשים הקרובים אליהם להביע את ההערכה הרבה שאתם רוחשים כלפיהם ולעשות להם הרבה שמח על הלב.

חולצה לסיום קורס קצינים

חולצות לסיום קורס קצינים הן רעיון מקסים לדרך פשוטה ומקורית לעשות לקצין הטרי הרבה שמח על הלב. רוצים להדפיס חולצה לקורס קצינים ולא מוצאים את הרעיון המושלם? בדיוק בשביל מקרים כאלה, ריכזנו עבורכם כמה רעיונות שייתנו לכם קצת השראה. מוכנים?

הדפיסו תמונה של הקצין הטרי

האפשרות הקלאסית ביותר היא כמובן לעצב את החולצה עם תמונה מצחיקה, מיוחדת או מרגשת של הקצין הטרי. יכול להיות מדובר בתמונה שלו מהטירונות, מימי ההכשרה ואפילו – מהימים שקודמים לשנות השירות שלו. יכול להיות מדובר בתמונה עם ערך מוסף מסוים ואפילו סתם בכזאת שהוא יצא בה יפה במיוחד.

תשימו הקדשה אישית

את החולצה תוכלו לקשט בהקדשה אישית שנוגעת לאירוע כמו "לקצין האהוב עלינו בעולם", "הקצינה הכי טובה בצה"ל", או כל רעיון משעשע, מקורי או מרגש אחר שיעלה לכם לראש. כך החולצה תהיה יותר אישית ומיוחדת ותעשה לקצין החדש הרבה שמח ביום החגיגי שלו.

תעצבו את החולצה עם ציטוט מעורר השראה

אם הקצין הטרי נהנה ממשפטים מעוררי השראה – תוכלו לקשט את החולצה החגיגית למאורע באחד שכזה. יכול להיות מדובר במשפט שקשור למנהיגות, ליכולת המופלאה של האדם הקטן להביא שינוי ואפילו לנושא אחר שלא קשור למאורע. הכל תלוי בהיכרות האישית שלכם איתו ולדברים שעושים לו הרבה שמח.

קשטו עם תאריך המאורע החגיגי

אפשרות מגניבה שתהפוך את החולצה החגיגית לזיכרון אמיתית, תהיה כמובן לקשט את החולצה עם התאריך של המאורע המיוחד. את התאריך תוכלו לשים בחזית החולצה או בגב ולקשט אותו בפונטים, סלסולים או כל דרך אחרת שתעלה לכם לראש.

אז איפה מזמינים?
אנחנו בעדן חולצות נשמח לקחת חלק באירוע החגיגי שלכם. אצלנו באתר תוכלו לעצב את החולצה לסיום קורס הקצינים של האדם הקרוב שלכם בכל רעיון שיעלה לכם לראש ולהנות מחולצה מקורית, מרגשת ומשעשעת במיוחד.

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של חולצות ולהדפיס את החולצה המושלמת שלכם מבלי לצאת מהבית. אז למה אתם מחכים? אנחנו מזמינים אתכם לעצב את החולצה המושלמת לקצין הטרי שלכם עוד היום! שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)