***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

עגילים עם אבני חן – שיא החינניות

בני האדם בחרו באופציה בתור מתנה, מזה אלפי שנים, עגילים עם אבני חן, בשל סיבות רבות ומגוונות. אף בעידן המודרני והן בתקופות קדומות, כל מיני תרבויות במרחבי תבל, החזיקו באמונה כי עגילים עם אבני חן טומנים בחובם סגולות מרפא, כאשר למשל – מרפאים סברו בימי קדם כי אבני החן קרנליאן עשויות לשמש בתור טיפול במחלות דם, ואילו יש בהן משום תכונות הגילוף של אסקלפיוס, שהיה אל הרפואה הרומי.

אף במציאות העכשווית ניתן למצוא המון בריות אשר עושות שימוש בעגילים עם אבני חן בתור חלק מהשגרה הרוחנית שלהם, בעוד הן מבצעות סינרגיה של חלק ניכר מן הטקסים, וזאת על מנת לקדם ביטחון או רגשות של אהבה, לשחזר שדות של אנרגיה, או לחלופין ליהנות מרוגע ומשלווה. יש מי שמחזיק במנעד רב של מערכות אמונה, שלפיהן הוא שם את העגילים עם אבני החן באוזניו על מנת לקדם ריפוי. אנחנו מקווים שתקפידו על קריאת המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, ותוכלו לגלות – עגילים עם אבני חן – שיא החינניות…

איזה סוגים של עגילים עם אבני חן כדאי שתכירו, בשביל למצוא את המתנה המושלמת ליקרים ללבכם?

קצרה היריעה מכדי להכיל את כל הסוגים של עגילים עם אבני חן שכדאי שתכירו, בשביל למצוא את המתנה המושלמת ליקרים לכם מכל. בכל זאת, החלטנו להביא בפניכם כעת את הסוגים הכי שכיחים שמבניהם, והנה הם לפניכם –

  • מאז ימי התקופה הפרהיסטורית, בני האדם העריכו את הענבר כאבן חן מעולה עבור עגילים. הדבר נובע מן העובדה שלאורה ענבר מהווה סוג של פנינה אורגנית, אשר אותה מייצרים משרף מוקשה של עצי אורן עתיקים. כל מיני חלקים של אבן החן הענבר מכילים תכלילים מדהימים של חרקים ושל מגוון אדיר של בעלי חיים. הקשרים האלו עם חיות ועם עצים בהכרח טיפחו קשרים חזקים בין אבן החן הענבר לבין חיק הטבע. עגילים עם אבן החן הענבר אף הופכים לטעונים חשמלית במידה ומשפשפים אותם עם משי או עם צמר, כאשר הם מחזקים את הקשר עם ניצוץ החיים. יש אנשים אשר מאמינים שאבן החן הענבר בצבעים אדום, צהוב, או חום מהווים אבני חן רבות עוצמה עם שימושים ניכרים, בין אם מדובר אודות קידום של ביטוי עצמי, ובין אם מדובר ביכולת לטפל בכאבי ראש ומתחים. ישנו עוד מיתוס, שלפיו עגילים עם אבני חן מקדמים ניקוי וטיהור, מה שיכול לסייע הוצאה של מחלות מהגוף וכן הקלה על כאבים.
  • עגילים שיש בהם אבני חן סגולות מרהיבות, בעוד האמטיסט אמור להביא כוח, אומץ ושלווה לעונד אותן. הסגולות הללו עשויות לסייע בקידום ריפוי. אבני חן מרגיעות אלו, ביחד עם תכונות של שלווה ואנרגיה שקטה בהכרח תומכות בשחרור של היצירתיות.
  • משום שלעגילים עם אבני חן יש תכונות כה שלוות, הן מהוות סוג של מתנה אדירה לכל מי שסובל מהתמכרות, מחרדה, או מהפרעות במצב רוח, בעוד, למשל, היוונים הקדמונים האמינו שאמטיסט יכול למנוע שכרות. עם צבעי האוקיינוס, אקוומרין מדורגת בין אבני החן היפות ביותר שתוכלו לקנות. בשל העובדה שעגילים עם אבני החן הללו מופיעים באופן טבעי בגדלים גדולים, הן אף נחשבות מבין אבני החן החתוכות הגדולות ביותר.
  • קיימות שפע של אמונות מסורתיות, אשר נקשרות לאבן חן בעגילים. כאשר נטען, לדוגמה, שאקוומרין מסייע בבעיות עיכול, עיניים ושיניים. פעם, המלחים עשו שימוש לפעמים בתרשיש בשביל להביא לעצמם מזל בים. ואילו במציאות העכשווית, חלק מהמלחים עדיין עושים שימוש באבן לשם הגנה. יש כאלו שמאמינים בכל לבם כי עגילים עם אבן החן מהווים סוג של כוח חיובי שמסוגל להביא אושר לעונדים אותם ולעזור להם להתמודד עם תהליך האבל. קיימים בני אדם שאוחזים באמונה כי התרשיש מקדם אנרגיית ריפוי, מפחית את הפחד ממים, וגם עשוי להחזיר מאהב שסרח. חלק מהשמאנים משתמשים בה בתור אבן חן מדיטטיבית.

האם בחירה של מתנה על ידי החנות עדיא תכשיטים מעוצבים בעבודת יד מאפשרת לכם ליהנות משקיפות ומהבנה?

אפשר לומר בוודאות, כי בחיר של מתנה, על ידי החנות עדיא תכשיטים מעוצבים, מאפשרת לכם ליהנות משקיפות ומהבנה. אין זה משנה באם התכשיט כבר עוצב בטרם שנכנסתם לחנות, או שהוא יוצר בהתאמה אישית לצרכים שלכם, כך או כך צוות החנות ישכיל לבחור את חומר הגלם הכי איכותי, בשביל לייצר יצירת מופת, מעומק לבו, מה שלא תוכלו לקבל בשום קונסטלציה אחרת של עיצוב תכשיטים.

למה כדאי להתוודע לאתר האינטרנט עדן חולצות?

באתר האינטרנט עדן חולצות, בהנהגתו של עדן שרעבי, יהיה באפשרותכם לבחור מנעד רב של שירותים מקיפים של הדפסה על כל מיני אובייקטים, אם לשם כנס לקידום מכירות או לאירוע עסקי עתידי, ואם לשם קניית מתנה ליקרים לכם מכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)