***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

משפטים מצחיקים לחולצות

מביעות את האישיות שלנו

החולצות שלנו הן אמצעי מצוין להבעת הסטייל, הסגנון והאישיות המיוחדת שלנו. דרך החולצות תוכלו להביע אג'נדה אישית, תחומי עניין ואפילו פרט סמוי באישיות שלכם. אבל אם אתם שואלים אותנו, הדבר הכי מגניב לעשות יהיה כנראה פשוט לגרום לאנשים לצחוק.

באמצעות משפטים מצחיקים לחולצות, ציורים מושקעים, קריקטורות או תמונות תוכלו להפוך את הסגנון היומיומי הפשוט שלכם לשובר מצחוק ולכזה שמעלה חיוך על הפנים גם לאנשים שאתם לא מכירים. בשביל לעשות לכם קצת סדר ולעזור לכם ליצור את החולצה הכי מצחיקה בעולם, ריכזנו עבורכם כמה משפטים מצחיקים לחולצות שיתנו לכם קצת השראה. מוכנים?

משפטים מצחיקים לחולצות

"יום אחד אולי אפרוס כנפיים, בינתיים אני פה."

"הודפס ביום חול."

"תגידו, לא נמאס לכם מהשטויות האלה על החולצות?"

"אם אף אחד לא אמר לך היום שהוא אוהב אותך כנראה שאתה מסתובב עם האנשים הלא נכונים."

"על מה אתן מסתכלות? אני נשוי…"

"כל שאר החולצות שלי בכביסה…"

"אהבה זה נחמד – אבל חמצן קצת יותר חשוב…"

"אני ממש מצטער שאיחרתי, פשוט לא רציתי לבוא."

"אני קם חתיך כל יום אבל הפעם ממש הגזמתי…"

"למה אני אף פעם לא מצליח לסיים כלו…"

"אבל לפני הכל – כוס קפה."

"בבית שלי אני נמר – מתהלך על ארבע ומשתדל להיות בשקט."

"יש הנחה לחיילים?"

"אני ואשתי בסדר גמור – היא בסדר ואני גמור."

"אני אחראי על מה שאני אומר, לא על מה שאתה מבין."

למתי תתאים חולצה מצחיקה?

האמת היא, שחולצות מצחיקות מתאימות לכל אירוע – בין אם אתם חוגגים בר מצווה או חתונה ובין אם אתם פשוט מחפשים את הדרך לעשות לסובבים שלכם על הלב. תוכלו לשלב בקולקציה היומיומית מגוון רחב של חולצות, להצחיק את הקרובים אליכם ולהעלות על פניהם חיוך רחב. כך הסטייל האופנתי שלכם לא יהיה רק אלגנטי ומלא בשיק – אלא הומוריסטי, שנון ומיוחד במינו. מגניב, לא?

איפה קונים?
אם יש לכם רעיון למשפט מצחיק במיוחד לשים על חולצה, או ציור מושקע שיכול לשפוך את כולם מצחוק – יכול להיות ששווה לכם לשקול להוציא חולצה משלכם. אצלנו בעדן חולצות תוכלו להדפיס משפטים מצחיקים על החולצות שלכם ולקשט אותן גם בתמונות, ציורים וציטוטים נוספים. אצלנו בעדן חולצות תוכלו להנות משירות מהיר במיוחד, מגוון אדיר של חולצות ומוצרים איכותיים במיוחד. אנחנו מבטיחים לתת לכם מענה לכל בקשה תוך פחות משעה וללוות אתכם ולייעץ לכם במהלך התהליך במידת הצורך. יאללה, שנתחיל?

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)