***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

משפטים לחולצה כיתתית

מה זאת חולצה כיתתית?

את האנשים בכיתה שלכם אתם רואים על בסיס יומיומי. חלק מהם קרובים אליכם במיוחד ועם חלק מהם יוצא לכם לדבר בשגרה מעט פחות אבל בסופו של דבר – מדובר באנשים שאתם מאוד אוהבים. הכיתה שלכם נותנת לכם כוחות בשעות הלימודים הקשות, מצחיקה אתכם ומעבירה לכם בכיף את הזמן בבית הספר. האישיות המגניבה, האופי המיוחד ותחומי העניין המשותפים של בני הכיתה הם שהופכים את הכיתה שלכם לכל כך מיוחדת ומלהיבה.

לכבוד טיול שנתי, טקס מיוחד או כל אירוע משמעותי אחר תוכלו להוציא חולצות כיתתיות שיביעו את הייחודיות של הכיתה שלכם. תוכלו לשים משפטים על החולצות הכיתתיות שלכם, לקשט אותן בגלופה מגניבה ואפילו לשים עליה את שמות התלמידים השונים. בשביל לעזור לכם לקבל קצת השראה, ריכזנו עבורכם רעיונות למשפטים לחולצה כיתתית. מוכנים?

רעיונות למשפטים לחולצה כיתתית

"מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?"

"למי יש עיניים בגב עכשיו?"

"מב"ר – מקנאים בנו רצח."

"ט'בעי שלא תשלוט בעצמך."

"ז'6 הפריחה את השממה."

"אנחנו לא מבינים למה אומרים שיש לנו בעיות קשר וריכו… מה זה, גמל?"

"ח'7 – אם תרצו, אין זו אגדה."

"אומרים שיופי יציל את העולם, ואנחנו אומרים שזאת חוצפה להפיל עלינו הכל."

"מב"רמחוננים בתקופה רעה."

"אולי לא החלטנו מה לכתוב אבל לפחות הסכמנו על הציור."

"אני לא לירן דנינו, ללכת לא נותן לי כוח."

"אם אתה לא ב-י'8 אז אתה כנראה בכיתה אחרת."

"בכיתה שיש בה פי שתיים בנות מבנים, מה הייתם מצפים שיקרה?"

"כל יום אנחנו קמים יפים, אבל היום ממש הגזמנו…"

"יותר יפים מב"ר רפאלי."

איך בוחרים את העיצוב?

את החולצות הכיתתיות שלכם תוכלו לעצב עם משפט, ציטוט, שמות התלמידים ואפילו גלופה. בבחירת העיצוב המושלם חשוב שתיקחו בחשבון את האישיות המיוחדת של הכיתה שלכם שהופכת אותה למה שהיא. תחשבו על הדברים שמייחדים אתכם, תחומי העניין המשותפים והדרך שבה הכיתות האחרות רואות אתכם – רק ככה תוכלו למצוא את העיצוב הטוב ביותר.

על עדן חולצות שמעתם?
אצלנו בעדן חולצות תוכלו למצוא מגוון חולצות לטיול השנתי שלכם. את החולצות תוכלו לקשט בגלופות, ציורים ותמונות ולהנות מחולצות מגניבות מלאות בטייל. אנחנו בעדן חולצות מבינים את החשיבות של שירות מהיר ומתחייבים לתת מענה לכל שאלה שתעלה לכם לראש תוך פחות משעה. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לעבור על קטלוג החולצות הרחב ולעצב את החולצות הכיתתיות שלכם כבר היום. שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)