***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

הדפסת תמונות על חולצות – כיצד זה מתבצע?

קצת על עולם הדפסת החולצות

כולנו משתמשים בחולצות עם הדפס. חלק מהחולצות שנלבש יהיו מקושטים בתמונות, חלק יסומנו במשפטים מעוררי השראה ואחרים ילוו בציורים ססגוניים שיהפכו את החולצה למלאת סטייל. עולם ההדפסה על חולצות השתנה עם השנים וכיום כל בן אדם יכול להזמין בעצמו חולצה בעיצוב אישי שתוכל להביע את הסטייל והאישיות שלו באופן הטוב ביותר.

הדפסת תמונות על חולצות

אז איך בכלל נעשית ההדפסה?
האמת היא, שהדפסת תמונות או כיתוב על חולצות בהתאמה אישית היא כבר לא מלאכה כל כך מורכבת כיום. בשביל להעשיר לכם את הידע ולערב אתכם קצת יותר בתהליך – ריכזנו עבורכם את כל השלבים שעוברים בדרך. מוכנים?

בחירת העיצוב

הרבה לפני שאתם פונים אלינו להדפסת החולצה, יידרש מכם להתחיל ולעשות את הבחירה המשמעותית ביותר לגמרי בעצמכם – העיצוב. בבחירת העיצוב חשוב שתיקחו בחשבון את תכונות האופי המיוחדות שלכם, תחומי העניין והסגנון האופנתי שמאפיין אתכם או שהייתם רוצים לנסות. רק כך תוכלו למצוא את ההדפס המושלם שיהפוך כל חולצה משעממת לכזו מלאה בסטייל.

לאחר בחירת העיצוב, יידרש מכם כמובן לבחור את צבע החולצה, סוג החולצה וכמובן את כמות המוצרים. במידה ומדובר בכמות גדולה של חולצות, יכול להיות שתוכלו לקבל הנחה. תתלבטו בין בתי העסק השונים, תשוו מחירים, תקראו ביקורות ותמצאו את המקום הטוב ביותר.

פנייה להדפסה

אחרי שמצאתם את בית העסק האידיאלי עבורכם, כל מה שנדרש מכם לעשות זה להעביר את בקשת ההדפסה. הם כבר ידאגו לשאר. בתי הדפסה עובדים כיום בשלוש שיטות עיקריות – הדפסת מסך, הטבעה בלחץ והדפסה ישירה. לכל אחת מהשיטות היתרונות היחסיים על האחרות אבל בסופו של דבר התוצאה היא זהה – הדפסה איכותית במיוחד שתהפוך כל חולצה משעממת לאופנתית ואלגנטית הרבה יותר.

על עדן חולצות שמעתם?
אצלנו בעדן חולצות תוכלו למצוא מגוון רחב של חולצות ולהשלים את תהליך ההזמנה והעיצוב מבלי לצאת מהבית! אצלנו באתר ממשק נגיש ומתקדם במיוחד שיאפשר לכם לדאוג להדפסת תמונות על החולצות שלכם לגמרי בעצמכם במרחק לחיצת כפתור אחת.

אם נמאס לכם מהפקקים, אם אין לכם כוח לחפש חניה ואם אתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים – כנראה שאנחנו העסק הטוב ביותר עבורכם. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לעבור על מגוון החולצות הרחב ולהתחיל ולעצב את החולצה שלכם עוד היום. במידה ויש לכם שאלה או תהיה אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר במייל, בוואצאפ ואפילו בשיחת טלפון – מבטיחים לתת לכם מענה תוך פחות משעה. שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)