***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

הדפסה על חולצות בבית – איך תעשו את זה נכון?

קצת על הדפסה על חולצות

כל אחד מאיתנו לובש חולצות עם הדפס – החל מהדפס של תמונה, ציור ודפוס ועד למשפטים, ראשי תיבות וציטוטים. ההדפסים הופכים את החולצות שלנו למעניינות ומוסיפים להן טוויסט מיוחד. מדובר באמצעי נהדר להבעה עצמית שעוזר לנו להיות הכי אנחנו בעולם.

הדפסה על חולצות בבית

כיום ניתן להדפיס על חולצות כל הדפס שיעלה לכם לראש בבתי דפוס רבים וכן, שמעתם נכון – גם בבית שלכם לגמרי לבד. בשביל לעשות לכם קצת סדר, כתבנו עבורכם את המדריך המלא להדפסה על חולצות בבית. מוכנים?

יאללה, מתחילים בעבודה!
לפני שנתחיל במשימת ההדפסה, חשוב שתוודאו שיש לכם את כל הציוד שצריך בבית:

  • חולצה
  • נייר אפייה
  • ניילון נצמד
  • מגהץ
  • מספריים
  • וכמובן מדפסת – להדפסת ההדפס האהוב שלכם.

נדאג להדפס

הדבר הראשון שצריך לדאוג לו כמובן, יהיה הדפסה של ההדפס הרצוי. יכול להיות מדובר בציטוט אהוב, בתמונה, בלוגו ואפילו בציור. בבחירת ההדפס המושלם חשוב שתחשבו על תחומי העניין שלכם, הסגנון האופנתי שלכם והדברים שהייתם מעוניינים להביע באמצעות החולצה שאתם מעצבים. לאחר שבחרתם את ההדפס המושלם, כל מה שנשאר לכם לעשות זה רק להדפיס אותו על דף 4A רגיל לחלוטין במדפסת הבייתית שלכם.

נכין את ההדפס

אחרי שהדפסתם את ההדפס הרצוי, תגזרו אותו כעת מדף ה-A4 שלכם תעטפו אותו ניילון נצמד מכל הצדדים. גזרו את שאריות הניילון הנצמד ווודאו שסביב ההדפס שלכם יש שוליים דקים במיוחד של ניילון.

נדאג להדפסה

אחרי שהכל מוכן, תמקמו את ההדפס שהכנתם על החולצה כאשר ההדפס מופנה כלפי מעלה ולא כלפי החולצה. תגהצו את ההדפס עם מגהץ חם בעדינות לתוך החולצה בערך עשר שניות עד שההדפס יועבר במלואו לחולצה. לאחר שסיימתם תוכלו להסיר את השכבות ולוודא שההדפסה עברה כמו שצריך לחולצה.

מעדיפים הדפסה מקצועית?

כשעושים אותה נכון, הדפסה על חולצות בבית היא דרך מגניבה במיוחד להפוך את הבגדים הישנים והמשעממים שלכם למלאי סטייל וסגנון. ובכל זאת, נדרשת מיומנות וניסיון בשביל לבצע את התהליך בדרך טובה. אם אתם מעדיפים לא להסתבך וללכת על בטוח – תוכלו להיעזר בשירותי ההדפסה שלנו בעדן חולצות! אצלנו בעדן חולצות תוכלו לעצב את החולצות האישיות שלכם מבלי לצאת מהבית ולהנות מחולצות בעלות סגנון, סטייל וייחודיות.

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לעבור על קטלוג החולצות הרחב שלנו ולהתלבט בין האפשרויות העיצוביות השונות העומדות לרשותכם. אחרי שתבחרו את העיצוב המושלם כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק להזמין את החולצה ולהנות מסטייל מקורי ומגניב במיוחד. בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)