***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

רעיונות לתחתון לגבר עם כיתוב

מתנה מצחיקה ומגניבה

אם את אוהבת אותו הכי בעולם, מרגישה איתו הכי בנוח ונהנית לצחוק איתו שעות ארוכות – הוא כנראה הבן אדם המושלם עבורך. בן הזוג שלך מכיר אותך יותר מכולם ויודע איך להעלות לך חיוך על הפנים מבלי אפילו להתאמץ. הוא אוהב אותך הכי בעולם, הוא מעריך אותך והוא נמצא שם בשבילך להכל.

לכבוד יום ההולדת שלו, יום השנה שלכם או כל מאורע אחר את חושבת להפתיע אותו במתנה מקורית? למה שלא תביאי לו תחתון מצחיק לגבר? בשביל לעזור לך בעיצוב המתנה המושלמת, ריכזנו עבורך רעיונות לתחתון לגבר עם כיתוב שיעלו לו חיוך על הפנים ויזכירו לו אותך בכל מקום. מוכנה?

רעיונות לתחתון לגבר עם כיתוב

תקשטי בבדיחה

האפשרות הקלאסית תהיה כמובן להשתמש במעמד המשונה הזה ולנצל אותו לבדיחה. תוכלי להדפיס על התחתון לגבר שלך בדיחה גסה או עוקצנית ובכך להביע את האהבה שלך כלפיו ואת העומק של הקשר הזוגי שלכם בדרך נעימה ושגרתית. בבחירת הבדיחה המושלמת תוכלי להתייעץ עם החברות או לחשוב על הדברים שמשעשעים אותו. כמה רעיונות לבדיחות:

  • "אם את רואה את זה את כנראה קרובה מידי – יש לו חברה!"
  • "רכוש פרטי! נא להתרחק!"

תגידי שאת אוהבת

אפשרות נוספת תהיה להביע במעמד המשעשע הזה את האהבה הרבה שאת רוחשת כלפיו. תוכלי לבחור במשפט מעט יותר גס או משפט יותר קלישאתי, שיזכיר לו אותך בכל פעם שילבש את התחתון שעיצבת עבורו לגמרי בעצמך. כמה רעיונות חמודים ומשעשעים:

  • "חולה לך על התחת."
  • "הרכוש של נועה"

תדפיסי משהו שישמח אותו

אם את פחות בקטע של בדיחות או קלישאות, תוכלי לקשט את הבוקסר שלו בדברים שהוא אוהב – יכול להיות מדובר בהדפס של סופרמן או כל דמות אחרת מסרט שהוא אוהב, במשפט שנון מסרט שתמיד עושה לו שמח או בכל רעיון אחר שעולה לו לראש. מגניב, לא?

מתי תפתיעי את הגבר שלך בבוקסר?

תחתון לגבר הוא מתנה מקסימה לבן הזוג האהוב שיכולה להעלות לו תמיד חיוך על הפנים. אם את מחפשת דרך פשוטה לעשות לו שמח על הלב ולהצחיק אותו על הדרך – מדובר כנראה במתנה המושלמת. תחתון לגבר זאת מתנה שיכולה להתאים לכבוד יום ההולדת, יום השנה שלכם או כל מאורע חגיגי אחר.

אצלנו בעדן חולצות תוכלי לעצב לגמרי לבד את התחתון לגבר האהוב שלך. אנחנו מזמינים אותך להיכנס לאתר שלנו, להתרשם מהקטלוג ולהתחיל בתהליך העיצוב עוד היום. שיהיה לך המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)