***שימו לב - בשל חופשה של עובדים באתר, יתכנו עיכובים בהזמנות. מומלץ לתאם איתנו לפני הרכישה זמני אספקה בוואטסאפ. תודה על ההבנה - צוות האתר***

משפטים מגניבים לטיול שנתי כיתה ט'

סוף סוף הגיע הטיול!
הטיול השנתי סוף סוף הגיע וההתרגשות בשמיים! כבר התחלתם לחלק תפקידים בין תלמידי הכיתה, לדאוג לפעילויות גיבוש ואפילו לארגן חטיפים לכל הכיתה. אבל אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר להיות מוכנים לטיול השנתי – יכול להיות ששווה לכם להוציא חולצה כיתתית משלכם. החולצה תוכל לגעת באישיות המיוחדת של תלמידי הכיתה, באופי המשותף שלכם ובדברים שהופכים אתכם למיוחדים ביחס לכיתות האחרות בשכבה.

משפטים מגניבים לטיול שנתי לכיתה ט

מה כותבים על החולצות?

מציאת משפטים מגניבים לחולצות הטיול היא אף פעם לא פשוטה ודורשת סבלנות ויצירתיות. בשביל לעזור לכם במלאכה המורכבת, ריכזנו עבורכם משפטים מגניבים לחולצות לטיול השנתי שלכם, לכיתה ט'. מוכנים?

משפטים מגניבים לחולצות לטיול שנתי לכיתה ט'

"הגענו. עכשיו נשארו לכם שתי משאלות."

"בדרך למבחנים ט'5 עוצרת ברמת הגולן."

"ראיתי, יאללה הבייתה."

"עוד פיג'מה לאוסף…"

"לטיול יצאנו, את כל המורים שגענו…"

"אפילו באיראן אין פצצות כמונו!"

"אל תגיד לי אני הולך למות – תאמר אני מת ללכת!"

"ביקשו לא להביא דברים יקרים אבל בכל זאת באנו."

"המורה, יש הקלות גם במסלול?"

"פדלאה פדלאה אבל עוד לפנייך!"

"ט'בעי שלא תשלוט בעצמך."

"השמיים הם הגבול."

"לך תתווכח עם שלושים בנות על הצבע של החולצה…"

"אולי יש לנו סגנית מנהלת אבל ממש אין לנו פרוטקציות."

"איפה האוכל?"

איך בוחרים את המשפט המושלם?

המשפט המושלם יהיה בסופו של דבר האחד שמביע את האישיות המיוחדת של הכיתה והתלמידים באופן הטוב ביותר. תחשבו על האופי של הכיתה, תחומי העניין של התלמידים והשמועות שרצות עליכם בשכבה. אתם כיתה עם רוב של בנות? יש לכם מוניטין של כיתת מופרעים? אתם נוטים להירדם בשיעורים? כל אלה משמעותיים במיוחד במציאת המשפט המושלם לחולצה הכיתתית שלכם! תוכלו להתייעץ עם חברי הכיתה, לחשוב בעצמכם ולשאוב השראה מהרעיונות של הכיתות האחרות בשכבה.

רק נשאר להזמין!
אצלנו בעדן חולצות מגוון רחב של חולצות לטיול השנתי. על החולצות שלנו תוכלו להדפיס משפטים, תמונות וגלופות בהזמנה והתאמה אישית. אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר שלנו, לעבור על קטלוג החולצות הרחב ולהתלבט בין האפשרויות השונות. תתלבטו על העיצוב המושלם עם החברים, תחשבו בינכם מה הרעיון הטוב ביותר ותשלימו את ההזמנה עוד היום!

אצלנו בעדן חולצות ניתן להשלים את ההזמנה בבית בלחיצת כפתור – אחרי שתבחרו את החולצה המושלמת ותעצבו אותה במשפט המצחיק ביותר, כל מה שיישאר לכם לעשות זה רק לחכות שהחולצות שכבר יגיעו. שיהיה לכם המון בהצלחה!

קח אותי לחנות הדפסה על מוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלח הודעה
1
היי , כאן שימי :)
צריך עזרה בוואצפ ?
אני זמין לעזור לך שלח לי הודעה ונדבר :)