הדפסה על כובעים בעיצוב אישי

אצלנו ב"עדן חולצות" מתמחים בהדפסות על כל סוגי הכובעים ובעיצוב אישי לבחירתכם.
כובעים עם הדפסה ובכלל, כל סוגי האקססוריז מעניקים לכם את האפשרות למתג את העסק שלכם ולתת מתנות לאנשים אהובים.
אז תנו לנו לכוון אתכם, איזה הדפסה אתם מחפשים בדיוק?

הדפסה על כובעי רשת

כובע רשת שחור עם הדפסה

הדפסה על כובעי מצחיה

כובע מצחיה לבן עם הדפסה

הדפסה על כובעי דרייפיט

כובע דרייפיט שחור עם הדפסה

הדפסה על כובעי קש

כובע קש עם הדפסה צבע לבן וסרט

הדפסה על כובעי צמר

כובע צמר שחור עם הדפסה

הדפסה על כובעי טמבל

כובע טמבל שחור עם הדפסה

הדפסה על חם צוואר

חם צוואר שחור עם הדפסה

הדפסה על בנדנות

בנדנה פיראט שחורה עם הדפסה

הדפסה על צעיפים

צעיף שחור עם הדפסה

על עולם הכובעים המופלא

בעבר הלא כל כך רחוק לכובעים היה שימוש אחד בלבד – להגן על האנשים שלובשים אותם מהשמש או לחילופין מהקור. עם השנים המצב קצת השתנה. היום עולם הכובעים לא משמש את האנשים שבוחרים לעשות בהם שימוש להגנה מפני תנאי מזג האוויר המשתנים, אלא גם כאמצעי להבעה עצמית וכאקססוריז לכל דבר ועניין. כובעים מגיעים כיום במגוון רחב של עיצובים, סגנונות וצבעים ויכולים להפוך מראה יומיומי של כל אחד למהודר, יוקרתי ואופנתי במיוחד.

כובעים עם הדפסה מגיעים במגוון עיצובים רחב ואם עד לא מזמן היה מגוון העיצובים היה מגובל, הרי שכיום ניתן לעצב כובעים לגמרי לבד! באמצעות בחירת הצבע, סוג הכובע וההדפס ניתן לעצב וליצור כובע בעיצוב אישי ייחודי, מגניב ואיכותי שיכול להפוך כל יציאה מהבית לחוויה של ממש. עכשיו לא רק תהיו מוגנים מהשמש או מהקור – אלא גם מלאים בסטייל. אז איזה כובעים בכלל אפשר לעצב?

1. כובעי מצחיה בעיצוב אישי

כובעי מצחייה הם הכובעים הבסיסיים ביותר בהם אנחנו מבצעים שימוש ומטרתם היא פשוטה – להגן עלינו מהשמש. באמצעות בד קלאסי, בד רשת או בד דרייפיט ניתן ליצור כובעי מצחייה בשלל סגנונות, צבעים ועיצובים. האופי של כובע המצחייה מתאים לשימוש יומיומי וישתלב יפה עם לבוש שגרתי ופשוט. הוא יתאים ליציאה עם החברים, לטיול שנתי או לכל בילוי שגרתי וכייפי. על כובע המצחייה שלכם תוכלו להדפיס את השם שלכם, משפט מגניב או אפילו ציור מיוחד שיעלה לכם לראש. כך תוכלו בכל יציאה מהבית להיות מלאים בסטייל ובכל טיול שנתי לנצח את כולם.

כובעי מצחיה בעיצוב אישי

2. כובעי קש בעיצוב אישי

עולם כובעי הקש הוא עולם מיוחד בפני עצמו. כובעי קש יתאימו לאנשים עם קצב חיים רגוע ושליו, כאלה שאוהבים להשתזף על החוף, או לבנות שאוהבות לבלות שעות ארוכות בבית הקפה השכונתי עם ספר טוב או מחברת. הוא יתאים לאנשים שלוקחים את הזמן, שלא מתביישים להנות– לכאלה שיודעים פשוט לחיות. את כובעי הקש ניתן לקשט בציטוט שמלווה אתכם, באג'נדה אישית שמניעה אתכם ואפילו להדפיס עליו את ראשי התיבות של השם שלכם. הכל תלוי בהעדפות האישיות והשיקולים שלכם, אחרי הכל הכובע הוא בעיצוב אישי והבחירה היא לגמרי שלכן. קחו את הזמן בחוף עם הכובע האלגנטי שלכם, רק אל תשכחו לשים קרם הגנה, כן?

הדפסה על כובעי קש

3. כובעי ים בעיצוב אישי

לא כל הבנות אוהבות כובעי ים אבל הם הכרחיים לשמירה על התפקוד השוטף של בריכת השחייה העירונית. כובעי הים יכולים להגיע בעיצובים משעממים ומבאסים, אבל האמת היא שמדובר באפשרות מגניבה להביע את עצמכן גם בתוך הבריכה. אם את משתתפת בקבוצת שחייה תוכלי ליצור סט כובעי ים עבור כל החברות, ואם את נהנית לשחות בעצמך תוכלי לעצב את הכובע ים המושלם עבורך. על הכובע תוכלי לשים את השם האישי שלך, או לקשט אותו בציור או משפט שאת אוהבת.

הדפסה על כובעי ים

4. כובעי קסקט

כובע קסקט הוא כובע נוסטלגי במיוחד. מדובר בכובע שנעשה בו שימוש כבר במהלך המאה ה-19 והאמת היא שהשימוש בו כיום הרבה פחות נפוץ. ועדיין, מדובר בכובע מיוחד ואלגנטי שיכול להפוך כל אדם למסוגנן יותר ואפילו מסתורי. באמצעות הדפס של ציור, משפט או דפוס ניתן להפיח חיים בכובע הקסקט ולהפוך אותו לאביזר אופנתי ייחודי וכייפי לשימוש. לכם רק נשאר לחשוב על רעיון!

הדפסה על כובעי קסקט

5. כובעי צמר

אם אתם שואלים אותנו, כובעי הצמר הם כנראה הכובעים הכי מגניבים ברשימה. כובעי הצמר לא רק מחממים אותנו, אלא גם גורמים לנו להיראות אופנתיים, מסתורים ובחלק מהמקרים גם קצת חמודים. הם מגיעים בשלל סגנונות, צבעים ועיצובים ואם לובשים אותם כמו שצריך – הם יכולים חד משמעית לשדרג את הלוק שלנו. את כובעי הצמר תוכלו לקשט עם השם שלכם בצורה מעוצבת, עם הדפסה של משפט שאתם אוהבים או ציור שאתם מתגאים בו – הכל תלוי בכם.

הדפסה על כובעי צמר

6. כובעי טמבל

אם אתם מחפשים את הכובע הישראלי ביותר, את מלך כובעי הקיץ – כנראה שכובע טמבל הוא הכובע שלכם. כובע טמבל בעיצוב אישי הוא כנראה הכובע הכי מגניב שאפשר לקחת איתנו לטיול או ללבוש כשאנחנו נפגשים עם חברים. הוא הופך את המראה לקליל יותר ופשוט ואתכם – למלכי הצ'יל. את כובעי הטמבל תוכלו לעצב עם השם הפרטי שלכם, איזה משפט שמצחיק אתכם או כל רעיון שעולה לכם לראש. מגניב, לא?

הדפסה על כובעי טמבל

מתי נעצב כובע?

האפשרות לעצב כובעים בצורה אישית ולפי בחירתכם פותחת בפניכם צוהר לעולם מופלא ואדיר. כיף לעצב מוצרים בעצמנו, כיף לקחת חלק בתהליך העיצוב של המוצרים האופנתיים בהם תעשו שימוש. כובע תוכלו לעצב למעשה בכל מצב, אבל בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הם כמה מקרים בהם עיצוב של כובע אישי יכול להיות מגניב במיוחד. מוכנים?

1. כשיש לנו רעיון מיוחד

אם אתן פאשניסטיות מלידה, אם יש לכם איזה רעיון מגניב לכובע מיוחד ובכלל, אם אתם פשוט אוהבים ללבוש דברים שאתם עיצבתם – כנראה ששווה לכם לעצב את הכובע האישי שלכם בעצמכם. כשתתחילו בתהליך תנסו לחשוב על הדברים שמאפיינים אתכם – תחומי העניין שלכם, האישיות המיוחדת שלכם ואפילו חוש ההומור. תנסו להיזכר בכובעים שיצא לכם לאהוב, בפריטי אופנה אחרים שאתם אוהבים ורק אז, תוכלו להתחיל בתהליך.

רעיון להדפסה על כובע

2. כובעים לכבוד טיול שנתי

טיול שנתי זה כנראה הזמן הטוב ביותר לדאוג להווי כיתתי. אתם חושבים כבר על מורלים שיביסו את הכיתות האחרות, מתארגנים בזוגות למקומות באוטובוס וכבר מפוצצים את התיקים בחטיפים? אולי שווה לכם לחשוב גם לצרף כובעים מגניבים ואופנתיים לסיפור הזה. כיתה עם כובעים תואמים היא כיתה חזקה ומגובשת שמתעלה על כל הכיתות האחרות. ככה תוכלו להביע את הייחודיות שלכם, את תחושת הביחד שמאפיינת אתכם ובעיקר – את האופי המגניב שלכם. את הכובעים תוכלו לקשט בשם הכיתה שלכם, בשמות התלמידים ואפילו באיזה משפט שמאפיין אתכם. אתם כיתה עם רוב של בנים? כיתה שתפסה מוניטין של מפריעים? למה שלא תביעו את כל אלה בכובע המגניב שלכם?

הדפסה על כובעים לטיול שנתי

3. לנבחרת שלנו

אם אתם נמצאים בנבחרת שחייה תחרותית ומקצועית במיוחד, אם אתם חלק מנבחרת כדורגל חובבנית, אם אתם אוהבים לצאת עם קבוצת הריצה שלכם לכל יום – אולי שווה לכם ליצור סט של כובעי נבחרת. את הכובעים תוכלו ללבוש במהלך האימונים וגם לאחריהם ולהנות מתחושת אחידות בין משתתפי הקבוצה. תחושת הביחד תהפוך את הקבוצה שלכם לחזקה יותר, לכזאת שמוכנה לכל אתגר.

כובעים עם הדפסה לנבחרת

4. כובע לכבוד חבר אהוב

אם לחבר שלכם יש יום הולדת ואתם לא יודעים מה לקנות לו – תוכלו להפתיע אותו בכובע בעיצוב אישי. את הכובע תוכלו לעצב עם משפט שהוא אוהב, ציור מגניב או כל רעיון אחר שעולה לכם לראש. מדובר במתנה אישית ומיוחדת שתעשה לו הרבה שמח על הלב. ברכה כבר כתבתם?

כובע מתנה

איך בוחרים את העיצוב?

עיצוב של כובע אישי ומיוחד הוא אף פעם לא תהליך פשוט. מדובר בתהליך שדורש מכם מחשבה, יצירתיות וסבלנות. כשאתם מחפשים את העיצוב המושלם חשוב שתחשבו על הדברים שמאפיינים את האנשים שהולכים ללבוש אותו – האם מדובר בכיתה האהובה שלכם שאוהבת להתגלגל מצחוק ביחד? האם מדובר בנבחרת הרשמית שנאבקת ביחד איתכם באתגרים שלא חשבתם בחיים שתוכלו לעבור? והאם מדובר סתם בכם, אנשים מלאים בסטייל שמחפשים את הדרך הבאה להביע את עצמם?

תחשבו על האנשים שילבשו את הכובע, את האישיות המיוחדת שמאפיינת אותם – את כל הדברים שהופכים אתכם לחוד וביחד לכל כך מיוחדים. קחו את הזמן לחשוב, תתייעצו עם החברים הקרובים ובעיקר, תיעזרו בסבלנות – הרעיון המושלם עוד יגיע, אנחנו מבטיחים. אם אתם מתלבטים בין מספר אפשרויות עיצוביות שונות אתם מוזמנים כמובן להתייעץ איתנו. אנחנו מבטיחים לעזור לכם בכל התלבטות שתעלה לכם לראש ולהפוך כל רעיון למציאות.

על עדן חולצות שמעתם?

תוכלו להדפיס על כובעים כנראה בעוד הרבה בתי דפוס אחרים, אבל אף אחד מהם הוא לא אנחנו. אז מה הופך אותנו לכל כך מיוחדים?

מגוון כובעים

אצלנו בעדן חולצות תוכלו למצוא מגוון אדיר של כובעים בשלל צבעים וסגנונות שאין אצל המתחרות בתחום שלנו. הכובעים שלנו עשויים מהחומרים הטובים ביותר בשוק וילוו אתכם עוד שנים ארוכות. ואם כבר לעצב כובע אישי, אז למה לא לדאוג שיהיה מדובר בכובע הטוב ביותר?

ישירות מהבית

לעומת בתי דפוס רגילים בהם תיאלצו לבקר על מנת להזמין את הכובעים האהובים שלכם, אצלנו תוכלו לדאוג לתהליך בלחיצת כפתור כבר מהבית. לא צריך לצאת מהבית, לא צריך לחפש חניה – אנחנו כבר נדאג בשבילכם להכל!

שירות אישי

עדן חולצות היא לא חברה גדולה, אלא חברה משפחתית וקטנה והדבר לגמרי בא לטובתכם. לעומת חברה גדולה בה תהיו לקוח אחד מיני רבים, אנחנו נותנים יחס אישי לכל לקוח ודואגים לוודא שהלקוחות שלנו מרוצים מהשירות שלנו. וכבר אמרנו שאנחנו נותנים מענה ללקוחות שלנו תוך פחות משעה?

מחיר הוגן

אנחנו בעדן חולצות מתחייבים לספק את השירות שלנו במחיר הוגן שיתאים לשני הצדדים. המחירים שאנחנו גובים תואמים את איכות המוצרים ומידת ההשקעה שנדרשת מאיתנו בתהליך ההדפסה. אנחנו שואפים למחירים הכי אטרקטיביים בשוק – מדובר בסופו של דבר באינטרס הדדי.

אנחנו מזמינים אתכם לעבור על קטלוג הכובעים האדיר שלנו ולהתרשם מהאפשרויות השונות שעומדות לפניכם. תתלבטו בין כובעי קיץ או חורף, תתלבטו בין כובעי מצחייה לכובעי טמבל ותתייעצו עם החברים הטובים שלכם בין האפשרויות השונות.

אנחנו בטוחים שאם תחשבו מספיק תמצאו את העיצוב הטוב ביותר – סומכים עליכם! שיהיה לכם הרבה בהצלחה!